Menu Close

Що таке хороша корпоративна культура

Корпоративна культура – ​​це особа вашої компанії. Це сукупність діяльності співробітників, процесів та робочого середовища для досягнення спільних цілей компанії. До неї також належать способи взаємодії вашої організації з працівниками, клієнтами та співтовариством, а також їх сприйняття вашої компанії.31 бер. 2021 р.

Якою має бути корпоративна культура?

Корпоративна культура включає цінності, традиції та стандарти поведінки співробітників у компанії. Наприклад, час закінчення та завершення робочого дня, дрес-код, тривалість обіду, стандарти спілкування з партнерами та клієнтами – це елементи корпоративної культури.

Як оцінити корпоративну культуру у компанії?

З чого розпочати дослідження корпоративної культури

  1. як у організації приймаються рішення, і як на них персонал;
  2. як люди реагують на зміни, інновації;
  3. як взаємодіють члени команди;
  4. чи підтримують культуру лідери компанії, Чи відкриті вони зворотного зв'язку та інших.