Корпоративна культура – це особа вашої компанії. Це сукупність діяльності співробітників, процесів та робочого середовища для досягнення спільних цілей компанії. До неї також належать способи взаємодії вашої організації з працівниками, клієнтами та співтовариством, а також їх сприйняття вашої компанії.31 бер. 2021 р.
Якою має бути корпоративна культура?
Корпоративна культура включає цінності, традиції та стандарти поведінки співробітників у компанії. Наприклад, час закінчення та завершення робочого дня, дрес-код, тривалість обіду, стандарти спілкування з партнерами та клієнтами – це елементи корпоративної культури.
Як оцінити корпоративну культуру у компанії?
З чого розпочати дослідження корпоративної культури
- як у організації приймаються рішення, і як на них персонал;
- як люди реагують на зміни, інновації;
- як взаємодіють члени команди;
- чи підтримують культуру лідери компанії, Чи відкриті вони зворотного зв'язку та інших.