Menu Close

Середній термін служби ШРУС: скільки пробігає карданний шарнір?

Скільки кілометрів може пройти загалом ШРУС? Це питання цікавить багатьох автолюбителів, особливо тих, хто стикався з проблемами роботи цієї деталі. Адже поломка ШРУСу може стати серйозною проблемою, яка тягне за собою не лише фінансові витрати на заміну, а й простий автомобіль на сервісі.

ШРУС (Шарнір Рівних Кутових Швидкостей) – це рівнопоточний шарнір, що використовується для з'єднання валів і передачі моменту, що крутить, в силових передачах, особливо в приводах автомобілів з переднім приводом. ШРУСи виготовляються з металу, стійкого до високих навантажень та зносу. Однак, як і будь-які деталі, вони мають свій ресурс і з часом можуть вийти з ладу.

Середній ресурс роботи ШРУС залежить від багатьох факторів, таких як інтенсивність експлуатації автомобіля, стан доріг, стиль водіння, а також якість і продуктивність самої деталі. Як правило, ШРУСи можуть протриматися від 50 тисяч до 150 тисяч кілометрів, перш ніж буде потрібно їх заміну. Однак є випадки, коли вони починають виходити з ладу вже на 20 тисячах кілометрів, а іноді й навпаки, працювати без проблем на 200 тисячах і більше кілометрів.

Скільки в середньому ходить ШРУС
Модель автомобіляКількість шрусівМаксимальний пробіг (тис. км)Середній пробіг одного шрусу (тис. км)
ВАЗ-210718080
Renault Logan210050
Toyota Corolla215075
Hyundai Solaris212060

Скільки ходять ШРУС?

За нормальних умов експлуатації ця деталь ходить від 100 000 км. пробігуАле все буде залежати від стилю водіння і звичайно ж від умов в яких експлуатується авто і від якості доріг, адже це не маловажливий фактор.

Як часто потрібно міняти ШРУС?

Як правило, після 70 000 – 80 000 км пробігу привід потребує ремонту. Перевірити працездатність ШРУСів дуже просто: на рівній площадці вивертають кермо вліво до упору і починають рух по колу. Потім вивертають вправо і починають рух. Якщо шарніри зносилися, вони починають шуміти.

Як зрозуміти який ШРУС треба міняти?

Визначення несправного зовнішнього ШРУСа Викрутіть кермо максимально ліворуч або праворуч і різко почніть рух. Якщо хрускіт з'являється, коли колеса повернені вліво, значить проблема в лівій зовнішній гранаті. Якщо стукати починає, коли кермо вивернути праворуч, займатися потрібно правим зовнішнім шарніром.