Menu Close

Призначення проводів від котушки запалення та їх підключення

В автомобільних двигунах із внутрішнім згорянням одним із важливих компонентів є котушка запалювання. Її основне завдання полягає у створенні високовольтного імпульсу, необхідного для запалення суміші палива та повітря в циліндрі. Однак котушка запалення не може працювати автономно, вона повинна бути підключена до всіх чотирьох свічок запалювання двигуна.

Для підключення проводів від котушки запалення до свічок запалювання використовуються спеціальні дроти. Вони забезпечують електричний зв'язок між котушкою запалювання та свічками запалювання, передаючи їм високу напругу. Провід від котушки запалення повинні мати високу електричну ізоляцію, щоб запобігти витіканню струму і забезпечити правильну роботу системи запалення.

Провід від котушки запалювання зазвичай виконані зі спеціального матеріалу, який має гарну ізоляцію і високу стійкість до теплового та електричного впливу. Ці дроти зазвичай встановлюються у порядку, щоб забезпечити правильне запалювання у кожному циліндрі двигуна. Вони також мають бути досить гнучкими, щоб легко підключатися до свічок запалювання та котушки запалювання.

Куди йдуть дроти від котушки запалювання
Номер котушкиПровідПризначення
1Свічки запалювання 1-го циліндраПередача електричного сигналу для займання суміші в 1-му циліндрі двигуна
2Свічки запалювання 2-го циліндраПередача електричного сигналу для займання суміші у 2-му циліндрі двигуна
3Свічки запалювання 3-го циліндраПередача електричного сигналу для займання суміші в 3-му циліндрі двигуна
4Свічки запалювання 4-го циліндраПередача електричного сигналу для займання суміші в 4-му циліндрі двигуна
5Свічки запалювання 5-го циліндраПередача електричного сигналу для займання суміші в 5-му циліндрі двигуна
6Свічки запалювання 6-го циліндраПередача електричного сигналу для займання суміші у 6-му циліндрі двигуна

на замок подається струм від акумулятора чи генератора; при замиканні ланцюга струм йде на позитивний контакт КЗ; «маса» КЗ йде на корпус трамблера, а високовольтний провід – до його кришки.

Куди йде провід від котушки запалювання?

Від котушки відходить кабель, який підключають до розподільчого пристрою. Це може бути електронний блок керування чи трамблер. До нього приєднують кілька проводів – по одному на одну або дві свічки запалювання (залежно від конструкції автомобіля).

Звідки йде харчування на котушку запалювання?

Живлення первинного контуру здійснюється через клему 15. Переривник системи запалення підключається до клеми котушки 1 запалювання і забезпечує заземлення первинної обмотки. Високовольтний кабель розподільника запалювання підключається до клеми 4.

Де плюс та мінус на котушці запалювання?

Незалежно від особливостей авто, підключення однакове: провід, що йде від замку, має коричневий колір та приєднується до клеми зі знаком «+» (літера Б); чорний провід, що йде від маси, приєднується до «К»; третій висновок (у кришці) – для високовольтного дроту.

Що буде, якщо переплутати місцями дроти на котушці запалювання?

Мотор може зашкодити, якщо перекинути дроти запалення Правильне підключення проводів запалювання на котушці дуже важливе для нормальної роботи двигуна автомобіля.